Tvorba postavy
Vymyslete jméno, pod něj uveďte věk postavy (17, nebo 18) a poté pod sebe vypište těchto osm základních atributů:
Síla - je důležitá, pokud dojde ke rvačce, nebo při manipulaci s těžkými předměty
Zručnost - ovlivňuje všechny manuální činnosti, včetně odemykání zámků
Inteligence - na inteligenci je závislý váš školní prospěch
Všímavost - udává, jak je vaše postava schopná hledat předměty
Charisma - schopnost udělat na někoho dojem, nebo se z něčeho vymluvit
Výdrž - určuje, jak dlouho vydrží postava utíkat, než jí dojde dech
Životy - určují, kolik toho vaše postava vydrží, než zemře
Mentální zdraví - určuje, kolik toho vaše postava vydrží, než zpanikaří, nebo jí hrábne
Co se Výdrže, Životů a Mentálního zdraví týče, mají ještě stejně velkou pasivní hodnotu. Dojde-li Výdrž na nulu, postava je ještě schopna pomalejšího běhu, dokud jí nedojdou pasivní body výdrže, pak padne vyčerpáním a ztrácí 1 život. Dojdou-li Životy na nulu, postava upadá do bezvědomí, a může jí pomoci jiná postava, nebo NPC. Postava zemře, až ztratí všechny pasivní životy. Dojde-li Mentální zdraví na nulu, postava zpanikaří a začne utíkat (napadat ve vzteku všechny kolem sebe - záleží na situaci). Ztratí-li postava všechny pasivní body Mentálního zdraví, zešílí.
Všechny tyto atributy mají počáteční hodnotu 3, pak rozhodněte, zda bude vaše postava chlapec, nebo dívka. Pokud se rozhodnete hrát za chlapce, přičtěte +1 k Síle. Pokud se rozhodnete hrát za dívku, přičtěte +1 ke Všímavosti.
Jakmile budete mít vybrané pohlaví, vyberte z následujících vlastností tu, která nejlépe vystihuje vaší postavu a upravte podle ní atributy vaší postavy.
Delikvent / Delikventka: Síla +1, Mentální zdraví -1
Hromotluk: Síla +1, Životy +1, Zručnost -2
Král / Královna posilovny: Síla +1, Všímavost -1
Nešikovný chytrolín: Inteligence +1, Zručnost -1
Nevšímavý chytrolín: Inteligence +1, Všímavost -1
Plachý knihomol / Plachá knihomolka: Inteligence +1, Charisma -1
Pozorný introvert / Pozorná introvertka: Všímavost +1, Charisma -1
Rváč: Síla +1, Charisma -1
Sebejistý / Sebejistá: Charisma +1, Všímavost -1
Slabý chytrolín: Inteligence +1, Síla -1
Strašpytel: Všímavost +1, Mentální zdraví -1
Šprt / Šprtka: Inteligence +1, Mentální zdraví -1
Tlustý / Tlustá: Životy +1, Výdrž -1
Ukecaný / Ukecaná vejtaha: Charisma +1, Zručnost -1
Ustrašený slaboch / Ustrašená slaboška: Všímavost +1, Síla -1
Víc odvahy, než rozumu: Mentální zdraví +2, Inteligence -2
Vytrvalý / Vytrvalá nešika: Výdrž +1, Zručnost -1
Zamlklý kutil / Zamlklá kutilka: Zručnost +1, Charisma -1
Pokud jste si nevybrali, nevadí. Prostě z nějakého atributu odeberte jeden bod, a přidejte jej k jinému atributu dle libosti tak, aby postava odpovídala vašim představám a zároveň se to nijak nerozcházelo s popisem vaší postavy
Nyní rozhodněte, zda je vaše postava kuřák/kuřačka, nebo ne. Pokud vaše postava bude kouřit cigarety, získá postih -1 k Výdrži, ale je schopná doplnit si body Mentálního zdraví, když si najde chvilku a zapálí si cigaretu. Mějte však na paměti, že kouření v prostorách školy je zakázané.
Nakonec přidejte stručný životopis ve kterém rozhodnete, zda se postava narodila v někde v Japonsku, nebo je zahraničním studentem, přidáte obrázek a postava je připravena.